
|
e.šachmatai
|
|
|
|
|
|
|
Šachmatai -
tai menas.
|
|
Šachmatai -
tai sportas, ugdantis asmenybę.
|
Šachmatai -
tai mankšta protui.
|
|
|
Šachmatuose telpa visas
gyvenimas.
Ir ne juodai baltas, o spalvotas.
|
Šachmatai padeda mokiniams lavinti tokius STEAM įgūdžius
kaip:
problemų sprendimas,
kūrybiškumas,
abstraktus samprotavimas,
pagerinta atmintis,
koncentracija,
kritinis mąstymas,
strateginis planavimas,
vizualizacijos įgūdžiai,
kantrybė.
(pagal Try engineering)
nuo 2017 m.vedamos
integruotos IT - šachmatų pamokos penktos-šeštos klasės mokiniams.
|
|
|
Pamokos



 
|
Europos parlamentas 2012 metų kovo 15 d. patvirtino
Šachmatai mokyklose
programą. Programa Šachmatai mokyklose šiuo metu vykdoma daugiau nei 30 pasaulio šalių: Švedijoje, Estijoje, Vengrijoje, Italijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV ir t.t.
Projekto esmė pasitelkus šachmatus lavinti vaikų atmintį, loginį ir erdvinį mąstymą, skatinti jų kūrybiškumą.
Tai ne sporto, o švietimo projektas. Vaikai nebūtinai turi tapti profesionaliais šachmatininkais, bet žaidimas šachmatais mokykloje padeda jiems intelektualiai vystytis.
|
|
|
|
|
|
|
|
Šachmatų
pradžiamokslis
|
|
|
|
|
|
|
|
Išbandyti šachmatų kompiuteriai:)


|
|
|
|
http://goo.gl/GFTgIE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2005 m.
|
|
 |